📦ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ

Τρόποι αποστολής



ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕΤΑ; 🙄

Η παραγγελία σας θα βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας για 2-5 μέρες. Κατόπιν τούτου, θα φύγει με από το κέντρο μας με την εταιρεία FedEx, έτσι ώστε να είμαστε σίγουροι ότι θα την παραλάβετε με ασφάλεια.

 

📦ΣΕ ΠΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Για παραγγελίες εντός Ελλάδος και Κύπρου, ο μέσος χρόνος αναμονής είναι περίπου μία εβδομάδα.

Σε περιπτώσεις πέραν του ελέγχου μας (φυσικές καταστροφές, διακοπές, κακές καιρικές συνθήκες, πανδημίες, κλπ) υπάρχει το ενδεχόμενο περαιτέρω καθυστέρησης, λόγω δυσχεριών. Για τους λόγους αυτούς δεν μπορούμε με ακρίβεια να υπολογίσουμε την ακριβή μέρα παραλαβής. Η ημέρα παραλαβής είναι ευθύνη της εταιρείας FedEx η οποία έχει αναλάβει την αποστολή. Παρ'όλ'αυτά, αν αντιληφθείτε κάποια καθυστέρηση, παρακαλούμε να μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@skinclub.gr, για να σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της παραγγελίας σας.

ΘΑ ΛΑΒΩ ΑΡΙΘΜΟ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΠΑΚΕΤΟΥ ;
Βεβαίως. Μόλις η παραγγελία σας φύγει από τις αποθήκες μας και η μεταφορική εταιρεία δημιουργήσει αριθμό αποστολής, θα σας στείλουμε ενημερωτικό email. Μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του πακέτου σας με τον αντίστοιχο αριθμό αποστολής μέσω της σελίδας ΕΞΕΛΙΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ. Τα προϊόντα μας φεύγουν από διαφορετικά κέντρα αποστολής, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα που υπάρχει.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί όσο ακόμα το προϊόν σας δεν έχει αποσταλλεί από την μεταφορική εταιρεία και είναι ακόμα στο στάδιο επεξεργασίας παραγγελίας. Αν επιθυμείτε ακύρωση παραγγελίας, μπορείτε να το κάνετε μέσα σε 24 ώρες από τη στιγμή που πραγματοποιήσατε την πληρωμή. Στείλτε μας ένα email στο info@skinclub.gr ή χρησιμοποιήστε τη φόρμα επικοινωνίας μας και θα σας γίνει επιστροφή του ποσού παραγγελίας.

ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ!
Αποστέλλουμε τα πάντα με μεγάλη προσοχή και πάντα γίνεται ποιοτικός έλεγχος κατά τη διάρκεια δημιουργίας του πακέτου σας.
Σε περίπτωση όμως που συνέβει κάτι κατά τη διάρκεια αποστολής και λάβατε ελλατωματικό προϊόν, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας δίνοντάς μας

- Τον αριθμό παραγγελίας σας

- Μια φωτογραφία ή βίντεο του ελλατώματος του προϊόντος

Κατόπιν εξέτασης, με χαρά θα σας το αντικαταστήσουμε με νέο προϊόν!

Για οποιεσδήποτε άλλες ερωτήσεις κι απορίες, η ομάδα μας βρίσκεται στη διάθεσή σας είτε μέσω email (info@skinclub.gr) είτε μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης! 😊
Εγγυήσεις
Συστημένη αποστολή με courier
Εξυπηρέτηση πελατών

μέσω email: info@skinclub.gr

Instagram: @skinclub.gr

Facebook: @skinclub.gr

Ασφάλεια πληρωμών

Με συστήματα STRIPE και SPLITIT